Gårkvällens dessert...


Kl. 10:30 |

Som jag lovade igår ska jag berätta vad vi åt till dessert och jag tror det var första gången igår som jag åt äggtoddy! Den var så himla god och inte sådär söt och sliskig som mina efterrätter brukar vara. Den kändes mer vuxen. Detta kommer J garanterat få svänga ihop igen :-)

Glaset är Iittala Essence ...

GODMORGON bloggisar!

Eftersom Tilde gick och la sig tidigt igår kväll gjorde hon morgon redan kl 06.45 idag, så en trött mamma här som redan ser framemot natten och morgonens sovmorgon ;-) Vi har precis kommit upp nu från en liten lur tillsammans på en timme och det är snart dags för lite gröt till Tilde... dagarna går verkligen i ett och det är ingen idé att känna efter hur man mår...





Kommentarer

gårdagens meny hos er ser så sjuuuuukt god ut! skicka hit mannen din är du söt! ;)

Svar: Det var sjuuuukt gott! :-) hihi
Sarasdiary

Nikita

6.45 är sovmorgon ;)

Svar: Njaeee, inte här hemma ;-)
Sarasdiary

Spanienfrugan

Äggtoddy har jag aldrig testat. Spännande!




Kom ihåg mig?