Fick flyga upp!


Kl. 08:25 |

Godmorgon finisar!

För en liten stund sedan fick jag rent ut sagt flyga upp ur sängen! Tilde har som ni kanske vet fått lånat en gåstol och har de senaste dagarna fått farten och upptäckt massa roliga saker som finns. B.la är mitt fina Mateusfat på vardags-rumsbordet med fina rosor och två ljuslyktor väldigt intressant. Jag han precis komma i rätt tid innan hela fatet skulle falla ner i backen. NÄR FICK HON SÅ LÅNGA ARMAR ? ;-) Lilltjejen som helt klart börjar bli stor!

Tilde har precis fått gröt nu till frukost och jag väntar på att min ska bli färdig, Ägg! Jajmensan, hejdå rågfras!

Hoppas ni får en fin dag





Kommentarer
Malin ☆

Hahahaha, åh Tilde då! Det kommer nog minsann bli en Busan av henne också ;)

Pussa & krama hemme från mig <3

Svar: Ja det tror jag också! En riktig bustjej ;-) hihi
Det ska jag göra <3

Puss o kram
Sarasdiary

Rebecca

Barnen har längre armar än man tror. Tycker de blir en centimeter längre för var dag :-)

Svar: haha! Ja så måste det vara :-) Helt otroligt vad fort det går!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Hihi busfröken :) Och ja, långa armar har dem, mycke längre än de ser ut :p

Svar: Busfröken it is! :-) hihi
Sarasdiary

Carolina

Hoppsan!! Helt plötsligt blir de där armarna väldigt långa och hela bebisen blir också väldigt snabb.. ;-)

Svar: Hihi, ja verkligen. Man hinner inte alls med och blir så överasskad varje gång :-)
Sarasdiary

Oslo på svenska

Ååh, de växer så fort!

Svar: Ja verkligen. Jag förstår inte vart dessa snart 7 månader har tagit vägen :-(
Sarasdiary

Theres

Underbara barn :) vänta tills hon börjar gå, då blir allt väldigt tomt runtomkring ;)

Svar: Shhhhh Therese ;-) hehe
Sarasdiary




Kom ihåg mig?