Ett tipsigt inlägg!


Kl. 08:24 |
Godmorgon finisar!  Här är det frukost som gäller, jag har ätit mina två ägg och har kaffet kvar medan Tilde har fått sin gröt och är i fullgång nu med att utforska vardagsrummet. Funderar lite på vad vi ska göra idag, men jag tror det får bli ett besök till Cubus och rean. Jag måste tipsa er som är gravid och som har ett cubus i närheten, inskaffa er en ny mjukisdress därifrån och packa ned den i BB-väskan. Det gjorde jag och det kändes himmelskt att få sätta på sig en ny mjukisdress efter förlossningen och duschen! Likaså nya underkläder (troso och amningslinne från Lindex. Jag har nog aldrig haft en amningsbh!!) och strumpor. Det är man värd! Idag är det fredag och det är min tur att ordna med en tre-rätters ikväll. I går när J kom hem från jobbet åkte jag och handlade allt och började även förbereda. Känns skönt i dag måste jag säga.Tyvärr kan jag inte avslöja här och nu vad som står på meny, men ni kommer få veta var så säker :-)

Stickad tröja från Saint Tropez! Jag som är lite galen i stjärnor har såklart "kärat" ner mig lite i denna som dessutom är lite nedsatt i pris hos Smartgirl! Den finns i grått blått och svart :-)

Som rubriken lyder blev detta ett "tipsigt" inlägg och det var inte riktigt meningen, men ibland blir det som man inte tänkt sig ;-)

KRAM!





Kommentarer
Pauline

Det ska bli så spännande och läsa om vad du kommer att bjuda på ikväll. Hoppas ni får en mysig dag och kväll. Kram

Svar: Ååå vad roligt att du tycker det Pauline :-) hihi
Jag kom på i sista minuten vad det skulle bli så jag hoppas det kommer smaka bra och passa.
Puss och kram o trevlig helg <3
Sarasdiary

Lisa

så fin tröja ;) älskar med stjärnor!

Tack för din fina kommentar.
Ha en fin fredag, kram

Svar: <3
Sarasdiary

Sandra

Snygg tröja. ska bli kul och se vad du gjort för mat sen :) trevlig helg, vad ska ni hitta på? :) själv har jag långledigt nu i 3 dar, så nu strax blir det lunch och shopping på stan med en kompis, vi tänkte också spana in rean på cubus, så kanske ses där då :) hehe. kram

Svar: Det blir en lugn helg med hemmafix och någon promenad :-) hoppas din helg varit bra hittills! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?