Underbar dag&Villervalla!


Kl. 19:37 |
Hej på er. Vilken helt underbar dag vi har haft men än är den inte slut :-) Vi tänkte avrunda denna underbara torsdag med grillat till middag och testa Gb´s nya Noggerglass till Eurovision semifinal del 2 som går av stapeln klockan 21.00, Loreen måste väl gå vidare ? Idag mötte jag och Tilde upp min moster ute på birsta vid lunchtid där vi strosa runt, blev även en sväng in på IKEA där jag bunkra upp med nya fräscha handdukar! Med sig hade hon en påse med fin fina kläder från Villervalla :-) TACK! Jag längtar redan till i morgon då hon ska få inviga nått av plaggen :-) När vi var färdiga åkte vi och hälsade på Johans jobb för att visa upp våran lilla tjej! Jag måste försöka planera in en dag och hälsa på mina kära arbetskamrater också, jag hade planerat i morgon men eftersom det ska bli så fint väder sitter jag hellre ute och solar samt att Johan har tagit ut en pappadag ;-) Det får bli till veckan istället...

 NU DINNER!





Kommentarer
Kajsa

Åh den randiga i flera olika färger var ju helt underbar! Så roligt med nya kläder till de små.

Svar: Ja den randiga är en favorit! Så himla fin :-)
Sarasdiary

Sara E

åh vilken härlig dag du verkar haft:-) jag har Birsta abstinens. Snäll moster som kom med så fina plagg. Älskar Villervalla! jag har fortf inte varit upp på jobbet och visat Viktor, måste bli av snart:-) Skönt att ni kan vara lediga tillsammans, mysigt! kram kram

Svar: Du får ta dig en tur till Birsta Sara! :-)
Sarasdiary

Tack snälla Sara! Er Tilde är också såå fin. Hon är väldigt lik dig :) Äntligen har sommaren kommit, underbart!:) Villervalla har så himla mycket fint, vilken snäll moster du har;) Kram kram

Svar: Världems bästa! :-)
Sarasdiary

Anna- Mamma och Socionom

Härligt med villervalla kläder!:) De är färgglada och oftast väldigt bra kvalite!:)




Kom ihåg mig?