Typiskt..


Kl. 23:26 |
Hej bloggisar! Redan lördagkväll som snart går över till söndag. Vart har denna helg tagit vägen ? Som ni märkt har det blivit lite bloggande från min sida men hoppas kunna komma tillbaka igen efter helgen :-) Nu i kväll har jag försökt beställa från en webbshop som heter miinto, men det måste vara något fel i deras kassa då det inte går att genomföra köpet :-( Så himla typiskt då jag efter mycket letande äntligen hittat en Lovely knit  från Odd Molly i min storlek som jag vill klicka hem. Jag får göra ett nytt försök i morgon helt enkelt. Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid mitt stora hjärta innan det är dags att sova. Hoppas allt är fint med er och att ni har en bra helg!  

Present till mig själv, för det är jag värd!





Kommentarer
Maria

Ett tips är att zoovillage har 10% på bla just Odd Molly lovely knit. : )
Och regnskyddet till Bugaboon är toppenbra!

Kram/ Maria

Svar: TACK för tipset :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?