Till balkongen


Kl. 23:10 |
20120503-230157.jpg Idag fick denna underbara följa med hem...så otroligt fin rosa färg. Nu hoppas jag den kommer leva länge på balkongen... Godkväll bloggisar! Nu har vi krupit ner i sängen och det är dags att sova. I morgon har jag en läkartid på förmiddagen och därefter ska vi fara iväg på vårmässan som är i Sundsvall i helgen :-) Vad glad jag blir att ni gillar vårat namnval. Tilde är faktiskt det enda tjejnamn som vi har haft och när vi kom hem och prova på namnet kändes det helt rätt. Mellannamnen har vi inte bestämt än... så svårt! Nu önskar jag er en god natt med mycket sömn så hörs vi i morgon :-)




Kommentarer
Emelie

Vilka underbara rosor! :-) Önskar er en trevlig morgondag! Själv jobbar jag kväll = långdag + helgen. men jag ska inte klaga då jag varit ledig fyra helger i rad! :-)

KRAAAAAM på er & trevlig helg!! <3

Svar: Ledig fyra helger på rad är inte fy skam ;-) Hoppas du får en bra helg på jobbet. Vi måste boka ingen dag till veckan få ni kommer och hälsar på :-)

KRAM <3
Sarasdiary

Maria-glad skåning

Så fina rosor.
Det är en av favorit blommorna här hemma.
Har just varit ute och klippt våra rabatt rosor. Så skönt att vara ute och greja i solen.
Ha en fortsatt trevlig dag

Anna- Mamma och Socionom

Hela namnet kan vara lite trixit. Jag vill gärna att det ska klinga fint ihop:) Kram




Kom ihåg mig?