Thursday diary


Kl. 09:04 |
Lillhjärtat ligger fortfarande och drar sig i sängen, undra vem hon är lik ;-) Sin mor såklart! Måste börja med att tacka Tilde för ännu en superbra natt med mycket sömn och lite mat. Dagen till ära blir hon hela 1 månad gammal så i eftermiddag/kväll ska vi ta månadskort. Eller rättare sagt, försöka är väl rätta ordet för jag är verkligen ingen fotograf ;-) Jag förstår inte vart dessa fyra veckor har tagit vägen och oj så hon har förändrat våra liv. Jag kan bli full i skratt när vi ska iväg någonstans och ser Johan med all packning, jag skulle kunna skratta ihjäl mig. Nu är det inte lika enkelt som då det bara var vi två. Tänk att en så liten människa kan förändra livet totalt. I dag får vi besök av min moster och jag tror vi ska åka ut till birsta för att kika på altanmöbler. Jag skulle behöva springa in till IKEA och fylla på med kräkhandukar, tydligen ska ju dessa vara så himla bra.. och kanske blir det en gofika för att fira lilla Tilde ;-) Ja, detta var väl lite morgonbabbel från mig. Önskar er en härlig torsdag och vet ni vad ? Sundsvall bjuder på strålande sooooool även idag! Love it ♥




Kommentarer
Madeleine

Åh, inget är så stort som första veckorna med ena lilla - magi <3 Hoppas att ni får en härlig torsdag, läste på aftonbladet att sommaren når norrland idag och är där för att stanna, tjihooo :D

Puss & Kram

Romanique

En hel måndag redan! Fantastiskt vad tiden går snabbt. Jag har BF om fyra ynka dagar, helt sjukt! Vilken fullgången vecka kom eran skatt i?

Svar: Ja ännu har jag ett riktigt bra tålamod kvar, känns superskönt att inte känna sig stressad. Det är snarare alla runt omkring som går på nålar :P Vad roligt att höra! Jag behövde bara hitta en smidigare plattform att blogga från och överväga för- och nackdelar. Nu tycker jag att det är kul att skriva, inget krav. Kram!
Romanique

elin-mamma till Signe

jag kör med ikeas 3:- handdukar då dom är större än kräklapparna!
Heeeelt underbara:-P vi har kräk överallt jämt:-P för att kräkdukarna på ikea är så små tycker jag:-P

kram

Svar: Tack för tipset! Jag köpte 10 stycken 3:- handdukar ;-)
Sarasdiary

Isa

Woho! Grattis Tilde på 1 månadsdagen!! :)
Groda här hemma ligger ju exakt 1 vecka efter..

Och kräkhanddukarna på Ikea är bäst. Går ingenstans utan dem! Toppen att blöta med kallt vatten och badda av den lilla med oxå. My har ärvt mitt varma blod :)




Kom ihåg mig?