Saturday diary


Kl. 08:27 |
20120505-081706.jpg
Underbar dukning av butik Annelie...
20120505-081712.jpg

20120505-081718.jpg
Tänkvärt...
20120505-081735.jpg Orkidé till riktigt bra pris. Två stycken fick följa med oss hem och har fått plats i sovrummet Godmorgon bloggisar! Igår var vi på vårmässan och vi hade turen med oss att det var lite folk. Antar att det är mer folk idag då det är helg och fler är lediga :-) Jag har nu krupit ner i sängen igen efter att ha gett Tilde lite mat och städat undan lite, vikt tvätt, startat en ny maskin och dammat av. Det gäller att passa på ;-) Skönt att ha det gjort nu på morgonen så kan vi mysa hela dagen istället denna gråa regniga lördag.




Kommentarer
Eleni

Vad fina bilder! Jag älskar vårmässan! Jag har brukat försöka gå nästan varje år, men i år har jag inget sällskap som har tid och vill följa med så jag får helt enkelt hoppa över det. Roligare om man har någon att gå med! :) Hoppas ni får en härlig helg! Kramar!

Karolina, nybliven mamma ❤

Gud vilken vacker duktning!:)

Svar: Ja ellerhur! Vackert :-)
Sarasdiary

Spanienfrugan

Jag får aldrig mina orkidéer att överleva...men fina är de annars!

camilla

Så fint! Och vilket kap för orkidéer, köpte två stycken igår för 129 kr styck, gaaah!

Ha en fin dag du & söta Tilde!

Kramar




Kom ihåg mig?