Mitt instagram!


Kl. 22:00 |
Som ni vet har jag Instagram och på den senaste tiden har jag fått väldigt många förfrågningar om att följa mig. Det är verkligen jätteroligt att ni är så många som vill följa :-) Men nu har jag bestämt mig att hålla Instagram privat och bara bjuda in våra (mina & Johans) närmaste vänner som vi har kontakt med och träffar med jämna mellanrum. Som ni har märkt så är inte Johan en del av bloggen och jag känner mig inte heller riktigt bekväm att lägga ut massa bilder på Tilde. Bloggen och facebook är mer öppen medans Instagram är "vårat eget" där Johan & Tilde är med. För mig känns det som ett bra beslut. Hoppas det är ok för er också ?




Kommentarer
Malin ☆

Klokt beslut vännen <3

Jag har bestämt att ha min Instagram "Joliefri" vilket kan tyckas konstigt då jag lägger upp henne på bloggen. Men det känns ändå bra i hjärtat så jag kör på det :)

Längtar tills vi får träffa er!
Kram & godnatt

Svar: Man ska göra det som känns bra i hjärtat och det är väl också roligt att ha en plats där det "bara" är du :-)

Snart ses vi och det ska bli så roligt! Tilde viskade i örat att hon ser framemot att träffa "tant" Malin och Jolie ;-) hihi

Kramis
Sarasdiary

☆ Sessan ☆

Hoppas jag får följa dig vidare :D Älskar dina bebis bilder *Kärlek*

Puss & natti natti

Jenny - mammaliv i Nashville

Jag ska nog ta mig en kik på det där instagram grejjset som alla pratar om :)

Svar: Ja gör det, så kul! Men blir lätt ett beroende ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?