Dagens Sara


Kl. 11:00 |
Hej finisar! Ännu en solig dag bjuder sundsvall på och det ska faktiskt hålla i sig ända till nästa vecka. Fick för en liten stund sen ett sms av J om att han ska ta ledigt på fredag och då har de lovat hela 22 grader varmt! Då får det nog bli en liten familjeutflykt mot havet kanske & picknik! Men som alla vet kan väderfolket ha fel ;-) Just nu sover Tilde här hemma och jag håller på att dona lite. Har kikat igenom garderoben och kommit framtill att det behövs verkligen rensas och fyllas på med nytt! Efter lunch ska vi ta en prommis till stan och förhoppningsvis hitta något fint till tjejen att ha på sig på lördag då vi ska på kalas, kanske får jag köpa hennes första klänning ;-) och har vi tur blir det en kaffe med två fina tjejer i solen!

Tröja - Veromoda (den enda amningsvänliga svarta tröja i garderoben) Shorts - H&M

:-)

Förresten, vad tycker ni om den nya designen här inne i bloggen ? Jag trivs!





Kommentarer
Malin ☆

Åh vad mysigt det lät med havsutflykt! Vi håller tummarna stenhårt att vädret stannar :D

Designen är superfin gumman. Ljus, fräsch och sommrig!

Svar: Tack <3
Sarasdiary

Maria-glad skåning

Jättefin design! Så somrig:)!
Så skönt med lite sommar nu! Här nere i Skåneland har vi riktigt härligt sommar väder.
Har haft nästan 30 grader varmt nu i några dagar.
Hoppas att den sköna värmen snart kommer upp till er med.

Svar: Åååå vad härligt det låter! :-) Ibland funderar jag varför man bor där man bor eftersom jag älskar värme ;-)
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Tycker jättemycket om din design! Somrigt & fint :) hoppas ni får en fin dag!
Kram

Svar: VAd roligt Jenny! Tack detsamma :-)
KRAMAR!!!
Sarasdiary

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Den är jättefin :)




Kom ihåg mig?