Dagens Sara


Kl. 09:21 |
Godmorgon bloggisar! Jisses så annorlunda förmiddagarna ser ut här hemma nu efter att Tilde kom till världen. Det har ju inte tillhört vanligheterna att jag är klädd och redo att möta dagen strax före halv nio om jag inte har något speciellt inbokat en förmiddag. Lilltjejen har iaf bestämt sig för en liten sovmorgon så jag har fått njuta frukosten i lugn och ro och fått blogga lite. Hon är allt för snäll ;-) Efter lunch ska vi ta en promenad in till stan och möta upp J för att fixa lite ärenden. Vi har två presenter eller egentligen tre att fixa då det vankas födelsedag och på torsdag ska jag tacka en speciell person som har betytt otroligt mycket för mig/oss under graviditetén. Hoppas vi hittar något passande, vore ju riktigt skönt att få det gjort idag.

Ni kan väl bortse röran bakom ? ;-)

Svart amningslinne (måste skaffa mig flera!!) - Lindex, Cardigan - Lindex, jeansleggings - Veromoda

De fina kläderna som Tilde fick igår är köpta hos cubus!





Kommentarer
Nikita

Haha nej ibland känns de som man gjort
En hel dag då klockan är nio Lixom ;)
Hoppas ni får en mysig dag !!

Kram!
Ps , tror ja måste köpa en sån klänning åt meja , har ju faktiskt ett presentkort på cubus som ligger å bränner i plånboken ;)

Svar: Löp och köp! Så himla fiiiint :-)
Sarasdiary

Eleni

Hon brukar ju sovamiddag en gång mitt på dagen så jag får kanske göra henne sällskap då, även om jag annars gillar den lilla stunden till att göra saker för mig själv! :) Men ibland behöver man lite extra sömn, som idag, hehe.

Vilka fina byxor du har. Jätte härlig färg! :) Och förresten Vårruset, jag tyckte jag läste på hemsidan igår att det tydligen ska gå att anmäla sig senare men jag tror det kostar lite mera. Är inte helt säker men kolla in på deras hemsida ifall du väldigt gärna vill vara med i år också :) Kram

Svar: Lyssna på kroppen så blir det nog bra :-) Tack, jag älskar byxorna! jag vet inte vad som har hänt här men helt plötsligt älskar jag all färg. Jag som annars bara klär mig i svart ;-) hihi

Tack för tipset! Ska höra med jobbet också, de är med varje år! Men det får nog bli ledet längst bak tillsamman med Tilde ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?