Behov av ny bikini!


Kl. 17:52 |

Det verkar som om jag inte kommer behöva sitta i vassen i sommar då mina gravidkilon är putsväck redan efter 12 dagar. Det kunde jag väl aldrig tro! Men bara för att gravidkilona är borta så betyder inte det att kroppen är som den en gång var, t.ex har min rumpa blivit plattare än plattast och jag längtar redan till jag kan börja träna och försöka få tillbaka den.  Iallafall så behöver jag en ny bikini då rumpan inte kommer fylla ut bikinitrosorna, dock  kommer jag nog inte våga göra en beställning via nätet, men kika runt kan man ju alltid göra :-)

 

Söt bikini från H&M

och från Nelly!





Kommentarer
Malin ☆

Vi får ta en spaningsrunda tillsammans någon dag - jag är också i stort behov av en ny bikini :D
Kram!

Svar: Jaaaa! Det tycker jag Malin :-)
Sarasdiary

Sandra

Till helgen tänkte jag ut på bikinispaning :)

Svar: Hoppas du hittar någon du tycker är fiin :-)
Sarasdiary

Nilla

Dom har flera fina på HM i city - kan nog vara läge att köpa en snart för det börjar redan bli utplockat!

Svar: Det har du rätt i! Snart är de slut :-(
Sarasdiary

Tina

Snygga , hm har tagit in Jättefina med otrolig fina färge. Härligt att gravidkilorna är helt borta. Du va så duktig under graviditet och motionerade hela tiden så det e inte så konstig att du har tappat de p engång.

Ann-Sofi Engström

Härligt att kilona är putsväck, jag såg bikinis på NewYorker när jag var till stan idag, även Stadium hade fina bikinis.
Kram på dig

Svar: Helt galet är det! Men skönt. Men kommer att få kämpa med att få tillbaka musklerna. Tack för tipset, måste jag spana in! :-)
Sarasdiary

Thereses liv och vardag

Den med prickar på blev direkt en favorit hos mig! Kram

Svar: Min med! Så söt :-)
Sarasdiary

Yasmine

Haha det är helt otroligt, min rumpa blev oxå världens flataste efter födseln/graviditeten:-) det är något som sker där, men det fina är att vi kan träna den upp:-(

Svar: Ja! Efter efterkontrollen blir det till att träna rumpan :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?