Baglady


Kl. 10:39 |
Har ni kikat in hos Campadre idag ? Om inte så måste ni göra det. En kampanj  som pågår just nu är fina armband och halsband från Baglady. Jag kan inte påstå att jag är en "smyckestjej" men tycker det är himla fint på andra och det kan verkligen piffa upp vilken outfit som helst. Men jag tror ändå det blir två "klick" då jag hittade både ett halsband och ett armband som föll mig i smaken... :-)

Om du inte är medlem men vill bli, klicka HÄR! Det går snabbt och kostar ingenting.

 




Kommentarer
Det Nya Hemmet - Moa

Var precis inne och kikade, tror faktiskt att det blir två klick för mig med :)

Sandra

När jag kommer hem från jobbet ska jag klicka hem Cally bracelet creme, vart helt kär i den, så här blir det ett klick :) synd att India bracelet multi var slutsåld, annars hade den också fått följt med :)




Kom ihåg mig?