Wanties från Lexington


Kl. 11:32 |
Hej bloggisar! Hvita villan är en av mina favorit webshop och jag älskar att kika in utbudet från Lexington, så mycket fint! Jag som älskar stjärnor skulle kunna klicka hem hur mycket som helst ;-) Högts upp på listan just nu står dessa två kepsar. Perfekt till den efterlängtade sommaren och barnvagnspromenaderna.   Nu är min lilla paus slut och jag ska fortsätta göra mig ordning. Just nu tar det väldigt lång tid för mig att klä och sminka då jag besväras av yrsel och måste sätta mig ner flera gånger. Är det inte vanligt att besväras av det i början av graviditeten ? Dagens planer är ett besök hos babyproffsen och Telia..




Kommentarer
Romanique

Jag brukar bli lite smått illamående och yrslig när jag står och fixar håret eller sminket framför spegeln. Måste sätta mig på toalettlocket och be sambon om ett kallt glas vatten. Men det är bara då, när jag är inne på badrummet, annars så mår jag inte så. Superkonstigt! Men det finns mycket märkligt som händer när man är gravid :P

camilla

Fina, bägge två! Skönt dom dagarna man inte orkar lägga en massa tid på håret! ;)
Kram kram




Kom ihåg mig?