Underbara vårsol!


Kl. 14:49 |
Hej finisar! Tror det aldrig har tagit sådan lång tid att gå in till stan som det gjorde idag men det har ju sina anledningar. Jag fick göra många pauser men det gjorde inte speciellt mycket då solen var så skön :-) När jag väl kom till stan var det mycket folk som stod och sola mot husväggarna och jag blev så himla glad av att se så många Bugaboo som kördes ;-) Tänk, snart får vi köra våran fina cameleon! Påvägen hem tog jag bussen och nu har jag intagit soffläge, skönt skönt!

Favoritvägen till stan är längst selångersån.





Kommentarer
Jenny - mammaliv i New York

Så härligt det ser ut! :)
Hoppas du har en fin dag.
Kram!

Svar: Tack detsamma vännen :-)
Sarasdiary

Härligt att komma ut på promenad :D

Svar: Ja verkligen jättehärligt väder var det idag :-) Även om kroppen säger ifrån så tror jag man mår bra av att röra på sig :-)
Sarasdiary

Jessica

Hihi! Min rumpa försvann också när jag var gravid. Nu är den dock tillbaka med besked!!!

Svar: Jag hoppas min också kommer tillbaka. Vill inte vara rumplös! ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?