Thursday diary


Kl. 13:14 |
Hej bloggisar! Ååå, idag hade jag bokat in en lunch/fika med Emelie som jag tyvärr fick ställa in i morse :-( Kroppen sa helt ifrån (sömnbrist & värkande bäcken) och skrek efter en soffdag hemma halvsovandes. Nu ska jag försöka få i mig lite lunch och se färdigt filmen I don´t know how she does it med Sarah Jessica Parker som är en av mina favoritskådespelare. Sen måste jag åka iväg och hämta hem paket som ligger och väntar på mig samt klura ut vad vi ska äta till middag. Tips, någon ? Hoppas ni har en bra torsdag vad ni än gör :-)  




Kommentarer
Sandra

Pasta och kycklingfilé i mindre hackade bitar och turkisk yoghurt till :) det ska jag och en kompis göra senare. kram

Ann-Sofi Engström

Vårrullarna från ICAs frysdisk med ris och sweetchilisås :-)

Sarasdiary

Det blir ärtsoppa och pannkakor med jordgubbssylt ;-) hihi




Kom ihåg mig?