Tapas!


Kl. 18:32 |
Igår kväll beställde vi hem tapas från den spanska restaurangen vi har här i sundsvall som heter Saffran. Det blev 11 olika tapas både varma och kalla och det kommer vi att göra om. Dock kunde jag inte njuta av maten så mycket då bebis tryckte åt alla håll och kanter så jag inte kunde sitta upp och äta ;-) Men av det jag fick i mig så var det riktigt gott.  Det tillhör inte vanligheterna att vi dukar inne i vardagsrummet, men är det mello så är det!   

En tapasrätt var vitlöksfrästa tigerräkor, mums! Eftersom J inte äter skaldjur fick jag alla tre för mig själv ;-)





Kommentarer
Marie

Vilken mysig lördagkväll! Tapas är ju underbart gott! =)

Ann-Sofi Engström

Men vad gott!!! Räkor är ju min favvo och när vi var till Puert Rico GC så åt jag det nästan varje dag. Stora härliga grillade med olika dippsåser,eller stora färska i avokado mmmmm så gott.
Kram på dig

Maria

Åhh så gott! Älskar tapas och ditt fina mateus porslin! : )
Vart har du köpt den fina lilla glasburken som står på ditt fat från mateus?

Svar: Glasburken är köpt hos Butik Annelie här i sundsvall :-) Finns så mycket fint där!
Kramis
Sarasdiary




Kom ihåg mig?