Stjärnor från Lindex


Kl. 15:27 |




Kommentarer
Sara E

den grå overallen har vår lille kille fått:-) känner mig nöjd med den!

Svar: Tror det blir ett köp här också. Så himla fin :-)
Sarasdiary

Nikita

Den vita overallen har meja i 56 .. Hon drunknar i den ;)

Svar: hihi :-)
Sarasdiary

Tina

super söta!!

Svar: Ja dom är så himla söta :-)
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Superfin!!!! jag gillar också stjärnor, så fint.

Svar: Ja stjärnor är så fina. Snart blir det nog en tatuering ;-) hihi
Sarasdiary

Emelie

Tackitack! Det har varit en bra helg hittills. :-) Hoppas du får en mysig kväll med dina närmaste! Kram <3!

Svar: Härligt Emelie :-) Kramis
Sarasdiary

elinjosefine

Jag har köpt båda två till pluppen ;) Fast overallen i vitt. Så söta!

Svar: Ja så himla fin. Tror det blir båda här med :-)
Men just nu har jag köpstopp av J, men ska försöka smyga in lite mer ;-) hihi
Sarasdiary

camilla

Elton har den i blått och grått. Gilla massor!!

Fin kväll! Kramis

Men vilka fina!! :)

Svar: Ja dom är så otroligt fina :-) Vill ha båda två!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?