Putar med rumpan


Kl. 19:45 |

Det syns inte så bra här på bilden men ibland ser magen alldeles tokig ut ;-) Här putar liten med rumpan uppåt och åt höger, tokis!

Har precis kommit upp ur ett skönt bad och nu blir det en film och massa mys innan det är dags att krypa ner i sängen. Kvällens gott blir färsk ananas med pressad lime över vilket jag tror kommer smaka mycket gott i gommen då jag älskar ananas och har cravings på just citrus :-) "Receptet" har jag hittat hos fina Karolina som är nybliven mamma till  lilla bananis! :-)

Önskar er en härlig onsdagkväll!





Kommentarer
Hanna Z

Hihi, magen kunde verkligen se rolig ut emellanåt. Har sett att din lille har bråttom ut, hoppas h*n stannar ett tag till nu då:)

Svar: Ja den kan se jättetokig ut! Vi får hoppas att den stannar några veckor till iallafall. Men det hela kommer säkert sluta med att vi får gå över tiden ;-) haha
Sarasdiary

Lotta, mamma till Lucas

Vackra magen! Låt som en bra kväll! =)

Hoppas du får en trevlig dag!

Svar: Tack detsamma! :-)
Sarasdiary

Jonna

Söta mage !

Svar: Tack vad snällt :-)
Sarasdiary

Sara G

Hihi, vårt lilla troll putar med rumpan exakt likadant, men åt vänster. =)

Svar: Hihi :-) Go trollen!
Sarasdiary

Jessica

Hihi! Så där såg jag också ut sista tiden!!
Hoppas att liten stannar ett tag till där inne och växer till sig.

Svar: Ja det hoppas jag med :-)
Sarasdiary

Renata - gravid v. 31

Exakt sådär brukar min mage se ut! :) undrar om bebisen har sina favoritställen i magen!

Svar: Det tror jag :-) hihi
Sarasdiary

Emma

Nämen åh vilken fin mage! Jag är själv gravid, längtar tills magen syns lite mer:-)

Hoppas att du har en bra kväll!




Kom ihåg mig?