Tuesday diary


Kl. 07:44 |
Hej finisar. Hoppas ni har haft en bra natt med mycket sömn och fina drömmar. Idag har vi ingenting planerat och det kan vara så skönt ibland. Att bara ta dagen som den kommer och inte stressa. Nu blir det frukost (blåbärsgröt) och sen ska vi klä på oss och bege oss ut på en promenad :-) Jag älskar dessa barnvagnspromenader och jag försöker få till minst en promenad om dagen. Men något som jag verkligen behöver införskaffa är ett par gummistövlar och regnkläder, i alla fall om sommaren ska fortsätta bjuda på detta tråkiga väder...




Kommentarer
jenny - mammaliv i Nashville

Hoppas ni får en fin dag utan regn! :)

Nikita

så roligt , jag skrev precis ett liknande inlägg, att vi är hemma å gör mest ingenting idag=)

hoppas ni har det bra i tråkvädret. kram!
ps. kanske kan få till en fika dejt nästa vecka, om du vill alltså.
nere på stan eller så?




Kom ihåg mig?