Chill'n


Kl. 09:23 |
Godmorgon Lördag! Här öser regnet ner och sommaren känns så långt borta. Att det är första juli i morgon kan man inte tro. Men förhoppningsvis kommer solen och värmen snart. Nu medan Tilde tar en liten nap har jag passat på att prova lite nytt som kom med posten igår :-) som ni vet älskar jag Odd Molly & Chillnorway! Fina lagomt strösslade kläder som piffar upp garderoben :-)

20120630-091506.jpg Älskar den gröna färgen och den lila har jag suktat efter längen och när den var på REA och dessutom i min storlek kunde jag inte låta bli ;-) Dock blir det bara en som får stanna kvar.




Kommentarer
Anette

Synd dom är så dyra

Svar: Ja! De är ju inte direkt vänlig för en mammaledigs plånbok. Jag brukar passa på vid rea och kika tradera :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Åh, vilken ska få stanna kvar? Jag var sååå sugen på den lila på CL-rean men hann inte beställa innan de var slut i min rea. Så fin och du klär i båda vännen :)

KRAM!

Svar: Den gröna :-)

Dy kan få prova den lila innan jag sänder tillbaka den om du vill. KRAM
Sarasdiary

Frida - Mamma till Lloyd

Jattefina! :D

AnnCatrin

ååh så snygga dom båda var på dig :) Jag har den lila Juliette, och den beige:a (som jag lyckades fynda på tradera) älskar dom båda! Den gröna är också riktigt läcker.
Trevlig helg kramis

Svar: Tack detsamma :-)
Sarasdiary

Romanique

Fina plagg!

Svar: :-)
Sarasdiary

N

Hej! Kan något av dina Odd Molly armband vara till salu? :) Maila i så fall!




Kom ihåg mig?