Äntligen fredagkväll!


Kl. 18:20 |
Hej bloggisar! Våran fredag har bara sprungit iväg vilket alla andra dagar också gör tycker jag :-) Det gäller att ta vara på varje dag nu, poff så har det gått ett år och jag ska tillbaka till jobbet ;-) Efter lunch så mötte vi upp Emelie för en fika på Tant Anki & fröken Sara (favoritfiket i stan). Efteråt blev det en liten tur på stan och jag tror jag hittat bikinin för i år. Det blev inget köp idag men hoppas den finns kvar till i morgon! Nu ska vi strax äta middag (Kyckling enchiladas) och sen mysa ner oss i soffan och se på finalen av Let´s dance. Jag hejjar på Anton, han är grym! Ha en mysig fredagkväll så hörs vi igen i morgon ♥

Finaste Emelie♥ Idag åt jag den absolut godaste vaniljbullen! Jag brukar oftast ta sallad eller en varm smörgås, men idag lyxade jag till det med lite gofika istället ;-)





Kommentarer
Romanique

Vilken mysig fredagsfika ni verkar haft!

Sv: Jag hoppas att du får rätt i att tro att han kommer imorgon! ;)

Emelie

Tusen tack för idag vännen!! Som alltid lika mysigt! KRAAM!! :-)




Kom ihåg mig?