Tuesday diary


Kl. 13:14 |

Suddig bild på dagens första kaffekopp som våran tassimo gjort. Muggen är från Iittala.

Hej bloggisar!

Idag blev det en lååång sovmorgon, precis vad jag hade planerat. Idag blir det en inomhusdag med lite tvättning, bloggning och se en film innan det är dags att bege sig mot jobbet för natt 1/3! Jag minns inte sist jag jobbade tre nätter på rak, men det måste ju gå.

Nu ska jag svara på era kommentarer och några mejl. Sen ska jag se vad det finns för filmer att hyra. Det gäller att passa på att se en girliefilm då J jobbar ;-)





Kommentarer
Emelie

Ja visst vart de fint!! :-) Är jätte nöjd! Självklart ska vi se till att ses ngt under natten! :-D Du får lägga dig en stund senare idag och grunda ordentligt inför dina tre nätter! Tre nätter på rak kan vara rätt tufft, framförallt om man har dåliga patienter eller röriga fyllon. ;-) Kram

BloggMamman

Och, en ny LSB-blogg! Välkommen in i vårt härliga gäng! Kul att vi blir fler:-)
Kram!

Svar: Tack så mycket :-)

Kram
Sarasdiary

KIKKI

jag verkligen bara älskar dom där kopparna!!!!! :) så fina!

Svar: Ja dom är sååå fina :-)
Sarasdiary

jensku

Jee Iittala!




Kom ihåg mig?