Stolsdynor - check


Kl. 19:13 |



Har längen velat haft gråa stolsdynor och gärna i "fusk" fårskinnliknande. Favoriterna har ju varit de från Shepard! Men dessa fyra fick följa med hem från IKEA fast jag var riktigt skeptisk måste jag säga. Men de blev finare på stolen än då dom låg i hög i varuhuset.

Hej bloggisar! Här sitter jag och surplar på en kopp kaffe och mumsar physalis medans jag bloggar lite. Middagen som blev kycklingsallad har precis lagt sig fint i magen efter en promenad hem från bergsåker. Om tre timmar ska jag iväg och göra sista natten innan lite ledighet som varar ända fram till tisdag natt!

Nu ska jag läsa era bloggar och sen krypa ner i ett bad. Här hemma ska det tydligen ses på Hockey vid sjutiden. Jag är inte ett dugg intresserad... 

Önskar er en trevlig torsdag kväll





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Åh, här hemma tittas det också på hockey. Förstår mig inte alls på grejen ;) Superfina kläder du köpt till lill*n förresten. Saknar Newbie, helt klart finaste kläderna till de små!



Kramis <3

En chic mammas bekännelser

Lottar nu ut en praktisk sak i sammarbete med jollyroom.se passar till de små sötnosarna !!



http://mizztang.blogg.se/2012/january/utlottning.html#comment



kram :)

Lorenzo

Riktigt snyggt!

elin ♥ Gravid ♥

åh jag vill också ha ett badkar! skulle va sååå skönt att få glida ner i ett bad just nu och mjuka upp kroppen och koppla bort allt:)



Vilka fina dynor! så vill jag också haaaaaa :) men vi har ek bord och stolar, så då tycker jag inte riktigt att det passar med grått tyvärr! men gaah så snyggt till vitt!



kram

malin

sånna har jag med, assköna :D

Linn

Hej! Är själv i vecka 23+1 så det är väldigt roligt att läsa din blogg eftersom vi ha Bf så nära varandra! Det jag ville fråga är ifall du har några gravidbloggar du följer som du kan rekommendera?

Linn

Hej! Är själv i vecka 23+1 så det är väldigt roligt att läsa din blogg eftersom vi ha Bf så nära varandra! Det jag ville fråga är ifall du har några gravidbloggar du följer som du kan rekommendera?

Rövarmamman

Här hemma kör vi också de stolsdynorna, super sköna :)



Önskar dig en fin start på nya veckan!:)

Sandra

Blev ju kanon fint :)




Kom ihåg mig?