Smoothiefrukost


Kl. 17:09 |



Godmorgon raringar!

 
Nu är natt 1/2 gjord och nu är det dags att ladda för nästa. Jag hade ställt klockan på 16.00 idag men det lilla livet i magen tyckte vi skulle stiga upp redan klockan 14.00 ♥ 

På bilden ser ni min frukost, hallonsmoothie, så himla gott och enkelt att mixa ihop. Jag tog vad som fanns hemma dvs, banan, hallon, mjölk och en skvätt fil. För att göra den lite matigare brukar jag tillsätta lite havregryn men eftersom vi ska äta middag då Johan kommer hem skippa jag det idag.





Kommentarer
camilla

Mums! Jag ska banne mig damma av mixern och köra lite smoothies sen!



Tack fina du! Känns riktigt kul att det närmar sig, det sista piffet är ju det roligaste! :-)



Sköt om dig och det lilla livet i magen! <3



Kraamar

Ann-Sofi Engström

Åååååh smothies är något jag saknar....men tyvärr är inte frukt tillåtet just nu i min kost....men men den som väntar på nåt gott....




Kom ihåg mig?