Shoppingdag!


Kl. 18:11 |



Första pyjamasen är köpt från NEWBIE i storlek 56. Fick även en gratis body och jag kunde inte motstå de supersöta jeansen från samma märke,
 som jag fick 25 % rabatt på  :-)

Hemma! Vilken dag vi har haft :-) Blev alldeles för mycket shopping, mer än vad vi hade tänkt. Men så kan det ju bli ibland ;-) Jag fick iaf med mig det viktigaste hem, två nya Bh samt hipsters från H&M mama, hoppas dom är sköna! Två nya kuddar från IKEA fick också följa med hem så har jag tur får jag sova några timmar mer inatt. Vi avrundade shoppingrundan med middag på Olearys. Mycket gott !

Nu ska jag krypa ner i ett bad och vila mina trötta ben och fötter!





Kommentarer
Nikita

Newbie jeansen är fina å såå mjuka! Ja har åxå köpt

Dem i strl 50 :-)

Fia- mamma till Edison

Newbie är sååå fint! En sån där randig body fast i grått hade vi med på BB och var det första Edison fick ha på sig! :)

camilla

Sött och så prisvärt! Har också shoppat på mig en hel del basplagg från Newbie. Kappahl har ju riktigt bra erbjudanden väldigt ofta. Har aldrig tänkt på att gå in där innan.. :)



Kramar till dig!




Kom ihåg mig?