Ny header


Kl. 00:46 |
Hej bloggisar! Har ni sett vilken fin ny header Anna har knopat ihop till mig ? :-) Eftersom den gamla bloggadressen fanns med på den andra headern så behövdes det en ny. Anna har hjälpt mig tidigare med bloggdesigner och jag har alltid blivit nöjd. Hon har förresten ett eget företag, Annaform där du kan lägga beställningar på b.la header, bloggdesign och fin fina tavlor både till stora och små. Kika in vettja! Måste även passa på att skryta lite eftersom jag kunde lägga upp den nya headern helt själv ;-) Jag känner mig fortfarande helt lost i wordpress, men det börjar ta sig ;-) Nu ska jag jobba vidare, hoppas ni sover gott!




Kommentarer
Jenny - gravid i New York

Bra tips! Jag letar nämligen efter någon som kan hjälpa mig med bloggdesign :) min är en katastrof, haha!
Din blev verkligen superfin!!

Svar: Anna är superduktig! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?