Natt 2/2 - done


Kl. 07:30 |
Åååå så härligt! Om ca 30 minuter får jag fara hem och krypa ner i en varm säng.  Nu har jag gjort mina två nätter och blir nu ledig till tisdagnatt :-) Jag har varit så trött så trött! Idag blir det en promenad till Norraberget för fika med J om vädret och kroppen tillåter, om inte så blir det en lugn innedag med lite fix! Idag går vi in i graviditetsvecka 28 och som vanligt kommer det ett inlägg om det lite senare :-)

Hoppas ni får en härlig sista dag på denna helg och glöm inte att från och med i morgon är min nya bloggadress www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/




Kommentarer

Åh, jag har alltid sagt videkissar?! Haha! Men kvistar låter ju mycket mer logiskt, ja ;D



Kramar

JA, jag tycker att det är jätteroligt att hon hade så mycket hår! Har alltid trott att jag ska få en hårlös bebis av någon anledning, men icke då! ;) Bara hon inte kommer ut som en liten apa nu... Hahaha!

Spanienfrugan

Härligt för dig! Hur länge har du tänkt jobba?

Karolina, gravid i v. 35

Hoppas du sover gott:)

Kramar

camilla

Sara! Varför kommer jag inte in på din nya blogg? Kommer bara in på startsidan!? Kanske jag som är trög! ;)



Kramar




Kom ihåg mig?