Hejdå, blogg.se


Kl. 15:18 |


Krångel krångel och krångel!

 Har märkt att mitt senaste inlägg inte går att kommentera på och det är ett inlägg som är bloggat från appen i min iphone. Och det är inte bara detta som har krånglat, ibland pubilceras inte inläggen och ibland försvinner dom.  

Det känns SÅ skönt att jag snart ska flytta min blogg från blogg.se och starta ett nytt kapitel hos en annan portal, som jag tror kommer bli mycket mycket bra! Mer info om det kommer då det börjar närma sig :-) Ni kommer väl att följa med dit ? :-)

Godmorgon förresten ! :-)

 

 





Kommentarer
Carolina

Hej Sara! Hoppas att allt e bra med dig. Vecka 26, vad tiden går snabbt. Självklart ska jag följa din blogg, även att du flyttar den. Ta hand om dig. Hoppas att du får en fin vecka. Kram

Thereses liv och vardag

Jag hänger på! =)

Spanienfrugan

Jag får det inte alls att fungera med appen på blogg.se. Surt!

Sandra

Självklart :)

Angelica

Klart vi följer med! =)

elinjosefine - lifestyleblogs

Åhh vad skoj :) Klart vi följer med.



Ha en fin fin tisdag!!

Kramar




Kom ihåg mig?