Ego


Kl. 14:23 |


Oj, vilken skitigt spegel ;-)

Hej bloggisar! Vilket underbart väder det är i sundsvall idag. Solen skiner och träden är alldeles vita :-) Efter en liten seg morgon med illamående i tron om magsjuka så mår jag nu mycket bättre. Tror det berodde på lite lågt blodsocker, tänk vad lite mat kan göra!

Som ni kan ana från bilderna så är det dags för lite träning. Tänkte köra igenom överkroppen lite på EGO. Jag försökte få på mig mina träningsbyxor från nike dri fit med långa ben, men dom fick åka in i garderoben igen...




Kommentarer

Vad duktig du är gumman! Heja heja :)

Kramis

elinjosefine - lifestyleblogs

Musli är superenkelt att göra själv :)



Usch vad trist att må illa. Hade ju någon släng av magsjuka i söndag och fyy vad jobbigt det var.

Krya på dig!!



kram

Kan inte kommentera ditt inlägg ovan gumman, men uscha vad jobbigt för dig :( Hoppas det går över nu under kvällen och att du orkar jobbar.



Stor kram <3

åh vad jag önskar att dom hade samma regel här. 14 dagar klarar man. sedan går det inte!




Kom ihåg mig?