BM-besök v.25 (24+2)


Kl. 17:37 |



SF mått: 22 cm
Hjärtfrekvens: 144 slag/min
Hb: 115
P-glukos: 4.6

Allt såg jättebra ut och den lille rackaren låg med huvudet neråt och var vaken. Jag fick också känna och rucka på huvudet och det var lite skoj :-) Även höra skillnaden på ljudet från navelsträngen och hjärtat!

Fick också reda på att enl RUL  beräknas den lille komma en dag tidigare, alltså den 29 april. Det sa dom inte då vi var där, men det spelar ju ingen roll. Kommer ändå gå över tiden ;-)





Kommentarer

jag håller tummarna för att du slipper gå över;)



myys att få lyssna på hjärtat :=

Vad mysigt för dig gumman! Hoppas lunchen var god, vi fick gå strax efter dig då damen blev väldigt missnöjd, hihi :)



Kramis!

Spanienfrugan

Coolt att du fick rucka på huvudet! Bara en dryg vecka mellan våra graviditeter, skall bli spännande när vi närmare oss slutet ;)

KIKKI

Hehe, jadu den inställningen hade jag också, att jag skulle gå över tiden, men så satte det igång en dag innan bf ;) så man vet aldrig :) men klart det är vanligast att gå över första gången tyvärr ;/

Bella

Hej! Vad skönt att allt är bra med den lilla! Coolt att få rucka huvudet lite. Jag är också gravid med Bf den 9 maj.

Jag undrar om du har några tips på snygga jeans och andra snygga byxor som funkar nu när man är gravid? Vilka jeans använder du?

Tack på förhand!

/ Bella




Kom ihåg mig?