Välkommen februari


Kl. 16:50 |
Godmorgon bloggisar! Idag har jag sovit lite sisådär men börjar vakna till nu efter en kopp kaffe. Vaknade redan vid klockan halv tolv av ett gräsligt sendrag höger vad. Var tvungen att stiga upp för att det skulle släppa. Men rackans vad ont det gör ;-) Det är ju första februari idag och denna månad är min sista på jobbet. Känns lite galet! Jag ska jobba fram till den 29 feburari och sen går jag på havandeskapledighet. Hur nu det kommer vara ? Blir jag rastlös och klättrar på väggarna här hemma eller kommer jag kunna NJUTA tiden ?




Kommentarer
B

Vad fin nya bloggen är :)

Svar: Ja visst är den :-) Tack!

Kram
Sarasdiary

Sara E

HP är nog den bästa ledighet jag haft. Klart du kommer kunna njuta av tiden och vila upp dig inför bebis ankomst. Man blir rätt otymplig och trött mot slutet och då är ledigheten guldvärd. Resterande månad kommer nog bara svicha förbi ska du se:-) fin skötväska förresten, min är också i polyestertyg tror jag, lätt att torka av om den blir fläckig:-) Sköt om dig! kram

elinjosefine

Försök verkligen och njuta när det är dags! Jag försöker verkligen ta vara på tiden nu för sen blir det aldrig en lugn stund... nästan aldrig iaf ;)




Kom ihåg mig?