Update av inköpslistan till liten


Kl. 02:08 |
Vagn: (x) Vagn ( ) Filt ( ) Åkpåse ( ) Täcke och kudde ( ) Plastad frotté ( ) Vagnleksak/Mobil ( ) Reflex  (x) Skötväska Bil: (x) Bilstol  Sova gott: ( ) Spjälsäng/Vagga ( ) Spjälskydd ( ) Madrass ( ) Täcke ( ) Kudde ( ) Lakan ( ) Plastad frotté ( ) Påslakanset ( ) Leksaksmobil/speldosa ( ) Gosedjur Sköta om: ( ) Skötbord ( ) Skötbädd/skötskydd
( ) Mobil ( ) Våtservetter ( ) Tvättlappar ( ) Blöjor  (x) Blöjhink Äta mat: ( ) Amnings-BH ( ) Bröstpump ( ) Nappflaska ( ) Flaskborste ( ) Modersmjölksersättning ( ) Amnings kupor ( ) Haklappar ( ) DreggelhaklapparBada: ( ) Badbalja ( ) Tvättlappar av frotté ( ) Babyolja ( ) Badhandduk med huvaKläder stlk 50/52 (x) Body ( ) Dress (x) Mjukisbyxor ( ) Mössa ( ) Pyamas (x) Strumpor Kläder stlk 56: (x) Bodys  (x) Strumpor (x) Pyjamasar (x) VelourByxor (x) Mössor ( ) Overall-tunn ( ) Overall-tjock ( ) TossorMini-Apotek: ( ) Kräm mot röd bebisrumpa (Inotyol) ( ) Näsdroppar för spädbarn ( ) Panodil, stolpiller för spädbarn ( ) Febertermometer ( ) Kräm mot torr hud ( ) Idomin ( ) Barnolja ( ) XylocainÖvrigt: (x) Filtar ( ) Amningskudde ( ) Bärsele ( ) Babysitter (x) Snuttefilt  ( ) Nalle/gosedjur (x) Nappar  ( ) Napphållare (x) Fårskinnspläd ( ) Förvaringsmöbel till bebiskläder ( ) Babygym




Kommentarer
Alabamasthlm

Du har ju hunnit med att skaffa en hel del :)

ida-maria BF 22/4!

Hej, kul med en till blogg att följa!
Kul med shopping va?
Vi har köpt alla stora grejer nu. Behöver bara kolla igenom kläder för den lille nu. Och montera upp alla möbler. Ha en bra lördag!

Sara E

Har du registrerat dig och hämtat ut vänta barn boxen från apoteksgruppen? hämtade ut den i Granlo jag, det apoteket tillhör apoteksgruppen, om inte så tipsar jag dig nu:-) tror det är feb ut el jag kan ha fel å. Men lite gratisgrejer är kul:-) Hur gör ni med skötbord? er lgh kanske äe större än den vi hade, annars har jag ett litet vägghängt skötbord som du kan få:-) Ha en bra dag! Kram

Svar: Den boxen hämta jag ut här om dagen :-) Tack för erbjudandet om skötbord men vi ska inte ha något. Vi ska testa med en skötbädd på våran tvättmaskin som vi hoppas ska funka. Annars hojtar jag till :-)
KRAM!!
Sarasdiary

Eleni

Tack så mycket! :)

Jag ska ta och testa det där receptet någon dag. Kul med lite tips! :) Kram!

Jenny - gravid i New York

Den börjar fyllas på lite :) Vad roligt! Varje ny sak man får eller köper känns som ett steg närmare att liten ska komma tycker jag. Så himla härlig känsla :)
Kram på dig!

Linn

Kan inte minnas att jag läst något inlägg om vagnen ni skaffat! Kanske du kan visa lite bilder på den?

Svar: Ett inlägg om vagnen kommer :-)
Sarasdiary

jessica

Oj vilken lista.. Vi hade nog säkerligen lika lång innan Theo kom och jag är glad att vi är färdiga med den. Lycka till med vidare uppdatering :)

Svar: Tack! Det kändes lång i börjar när vi precis skulle börja, men den fylls på ganska snabbt. Sen kommer vi nog inte köpa allt i börjar utan märker vad vi behöver ha sen :-)

Happy valentinesday!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?