Tröttis


Kl. 20:39 |
Efter alldeles för få timmar sömn, läs sammanhängande från klockan 8 till 10.45 är det dags att bege sig mot jobbet för ännu en natt. I morgon måste jag komma ihåg öronproppar annars kommer jag bli lite små galen här hemma. Föreningen håller nämligen på att lägga ny fasad på husen så ni kan ju tänka er hur det låter och just nu befinner dom sig utanför vårat sovrumsfönster... Justja, fick besked från försäkringskassan idag att jag bara behöver göra fyra nätter till efter nattens pass :-) Galet...




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Men lilla vän.... fy så jobbigt att sova så dåligt. Hoppas det ordnar sig med sömnen för dig.
Kraaaam

Svar: Tack för omtanken :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Hoppas natten går bra trots sömnbrist. Blir du ledig på heltid sedan eller ska du fortsätta med dagar?
Kramis

Svar: Tack vännen. Jag har nog aldrig varit så trött som natten som var ;-)
Men med världens bästa arbetskamrater så löser sig det mesta.

Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?