Stjärnor


Kl. 18:11 |
Det blev en liten tur till Birsta idag innan det var dags att storhandla på Ica Maxi. Det blev ett riktigt fynd hos Rut mfl, en fin sjal med stjärnor som jag blev tipsad om av en arbetskollega :-) Den var nästan gratis då den var nedsatt till 70 %. Jag sprang även in på Cubus en sväng och OJ vad mycket vårfint som har kommit in dit. Massvis med stickade tröjor i härliga pastelligafärger samt sköna chinos. Gissa om jag blev shoppingsugen ? Ett plagg därifrån fick följa med mig hem, men det var varken fina chinos eller någon pastelligfärgad stickad tröja. Utan något mer praktiskt inför det som komma skall...

Superdålig bild på scarfen, ska visa er den i morgon då den ska invigas :-)

Nu har vi precis ätit middag som fick bli Broccolisoppa, våran nya favoritsoppa här hemma. Så enkelt att svänga ihop och innehåller massvis med järn, vilket jag behöver just nu. Vi ska alldeles strax sjunka ner i soffan och se en film, de tre musketörerna tror jag det blir. Jag kommer dock troligtvis att somna... Gääääsp!





Kommentarer
Tina

Super sin scarf, va ute oxå i helgen och tittade på alla fina färgen som har kommit till våren men kunde inte bestämma mig, vill inte impuls köpa heller. Så jag räknade till 10 och gick från alla vackra plagg , jag tänkte ta en tur igen till city på torsdag och se om jag var fortfarande kär i vissa av de.
/ Love T

Eleni

Jag får verkligen säga att jag har dåligt samvete nu, men jag tog mig inte iväg ikväll HELLER och tränade! Fyy, vad jag är dålig på det här! Men idag kan jag iaf skylla på att jag knappt sovit i natt eftersom lillan har blivit sjuk igen och jag får nog räkna med ännu en natt med mindre sömn. Men går du fortfarande och tränar när du har lite energi över?! Då är du verkligen super duktig! :)

Och sjalen var jätte fin! :) Jag älskar också sånt med stjärnor på, hihi! Kram!

Svar: Nej ingen träning här. Sist var ett zumpapass för några veckor sedan och det var riktigt skönt. Men då kände jag att energin fanns där. Annars blir det bara promenader men det vore roligt att gå iväg på ett zumbapass igen. Kanske nästa måndag ? Får se :-)
Sarasdiary

Karolina, gravid i v. 40 ♥

Sjalen ser jättefin ut, vill gärna se bättre bild! Älskar stjärnor!

elinjosefine

Såå fin :) Här blev det också broccolisoppa i kväll... så gott :)

Kramar

Svar: Super gott :-) mums mums!
Sarasdiary

Jessica

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Vilken härlig sjal du hittat :)
Så roligt att gå i butiker och se alla vårnyheter nu! Blir lite inspirerad och glad av alla färger!

Hoppas allt är bra med dig! Och vad skönt att din gravidpeng snart börjar :)




Kom ihåg mig?