Saturday diary


Kl. 13:50 |
Godmorgon bloggisar. Nu har jag sovit färdigt mina timmar och försöker vakna till med lite furkost. Om en liten stund ska jag träffa J´s föräldrar och vi ska åka iväg och kika på babyskydd. Vi har redan bestämt oss för vilket vi vill ha så frågan är om det finns något kvar i butiken ? Ikväll är det dags för melodifestival nr 3 och jag hoppas verkligen på bättre startnummer. Det som  varit hitills har ju varit riktigt dåligt om ni frågar mig. Så ikväll blir det en soffkväll men lite gott och melodifestival :-)    




Kommentarer
Karolina, gravid i v. 38 ♥

Låter som en härig lördag, hoppas ni hittar babyskyddet och att det finns i butik!:)
Kram och trevlig lördag

Svar: Ett babyskydd fick följa med hem, dock inte den färg vi hade tänkt. Men tror det blir jättebra ändå :-)
Tack detsamma. KRAM!
Sarasdiary

Nikita

Men då var de ju dej ja såg på babyproffsen ?! Ja vart osäker så ja vågade inte heja :)

Svar: Å jag såg inte dig! :-( Fick du med dig något därifrån ? :-)

Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?