Monday diary


Kl. 12:19 |
Hej bloggisar. Nu är det en ny vecka igen och jag tycker veckorna bara susar förbi. På fredag ska vi till barnmorskan så det är väl veckans höjdpunkt ;-) Nu väntar jag bara på att posten ska komma då jag väntar på ett viktigt brev som jag måste ha idag. Sen blir det en tur till MIO för att spana in köksklockan som jag såg där för någon vecka sen. Innan jag åker hem måste det handlas och jag har ingen aning vad vi ska laga till för middag ? Jag skulle vilja köra en Linas matkasse igen, för det var verkligen skönt :-)




Kommentarer
Eleni

Tack! :)

Dom har jätte mycket fint på Fröken fräken. Men det ligger lite långt borta för att bara spontant gå förbi där. Tur det finns en massa andra liknande fina butiker i stan! :)

Tycker också det är jätte jobbigt med den eviga matfrågan. Så tråkigt när det lätt blir samma lika varje vecka, iaf för vår del känns det så. Har också varit lite sugen på Linas matkasse. Något du rekommenderar? Kram




Kom ihåg mig?