Monday diary


Kl. 08:04 |

Fin fin kudde som du kan klicka hem hos favoritbutiken tintinstyle. Märket är DAY home.

Godmorgon bloggisar! Jag steg upp tillsammans med J idag och åt frukost eftersom maggen kurrade, inte ofta det händer på en ledig dag om jag säger så. Har sovit dåligt då jag vaknat och varit så otroligt varm. Nu har jag nog stängt varenda element i hela lägenheten ;-) Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och sjunka ner i soffan och se en film. Senare idag har jag en liten todolista att beta av, men vi börjar denna måndag och nya vecka väldigt väldigt lugnt.




Kommentarer
Karolina, gravid i v. 40 ♥

Va härligt med en lugn start och frukost tillsammans!:)

Ja älskar också Thailand och Koh tao, det är så mysigt där. Har du dykt och sådant där eller bara relaxat?:)
Kramar

Svar: Vi bara relaxade ;-) hihi
Sarasdiary

ellenojag

tack för tipset, en kudde jag bara MÅSTE ha.. ska bara komma på en bra motivering till gubben ;)

Svar: Hihi...ja det kan vara svårt ibland ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?