H&M news


Kl. 01:30 |
H&M har fyllt på med massa vårnyheter och det finns ju hur mycket fint som helst att klicka hem. Dock är det ju inte så roligt nu eftersom ingenting passar ;-) Klickade iaf  in till mammaavdelningen och där hade H&M också fyllt på med lite fina plagg. Många tycker det är onödigt att köpa massa kläder när man är gravid och där kan jag inte riktigt hålla med. Jag vill känna mig bekväm och snygg... 

Dessa röda byxor måste jag kika närmare på i butik :-) Kul med lite färg nu när det börjar bli vår. Tröjan var ju inte så dum den heller!





Kommentarer
Johanna - Norge, innredning mm

Jag hade nog också köpt mer om jag varit ute i yrkeslivet men nu när jag är hemma om dagarna så bär jag det som är rent. Passar på att tvätta mycket :-). Men har sedan tidigare rätt många stora tunikor osv som passar nu och fram till BF hoppas jag så klarar mig på det. :-)

Oslo på svenska

Shoppade en hel del när jag var gravid, det är ju trots allt rätt många månader man går på jobbet med mage! Ett tips är att satsa på toppar med knappar fram, då kan du använda dem som amningstoppar sedan (magen är ju kvar lite till efter att liten kommit!).

Svar: Tack för tipset :-) Det har jag inte alls tänkt på!
Sarasdiary

Mickan (Gravid v. 34)

Snygga kläder! Jag har några enstaka mammaplagg, skulle egentligen vilja ha fler för det är så trist när det bara är fåtalet kläder som passar nu för tiden. :P

Ja, styret var löst och butikspersonalen sa att det ska vara så och att det inte går att låsa fast eftersom det ska kunna gå att "dra över" styret till andra änden av vagnen och liksom byta håll...

Jaså, är du också sjuksyrra. :) Där ser man. :D Jag jobbar på neurologen. :)

Svar: Vårat styre är inte löst utan är fast. Sen om vi vill kan vi göra det löst och dra över till andra sidan. Mysko!
Sarasdiary

Annas inspiration

Snygg kombo!
Håller med dig om att man vill känna sig fin även som gravid.

Hoppas ni får en skön helg
Många kramar Anna




Kom ihåg mig?