VIP-REA!


Kl. 10:14 |
Hej finisar!  Äntligen har vi jullov här hemma och kommer få ha Johan hemma i nästan två veckor! Helt underbart tycker jag och Tilde :-) Sitter och funderar på vad vi ska äta i kväll, det är ju ändå fredag! Något smarrigt måste det ju bli ;-) Jag tänkte  inleda denna helg med ett shoppingtips till små och det är att babyshop har VIPREA just nu med 30 % rabatt på mängder av varor! Ange rabattkoden VIPXMAS i kassan :-) Här kommer mina favoriter som just nu finns på rean:    

Jag har hört mycket gott om detta norska märke, Lilleba! Ska tydligen vara GRYM kvalité!

 

Du  kommer direkt till babyshop här----> VIPREA!

Oj, nu vaknar visst Tilde. Vi hörs lite senare :-)





Kommentarer
Hanna

TAck för tips! Men funkar koden på alla varor? Är det alltså 30% på allt?

Svar: Nu har jag fixat så du kommer direkt till VIPREAN om du klickar på länken VIPREA :-) Hoppas det fungerar !
Hojta till annars :-)

KRamis
Sarasdiary

Sandra

Den där vit-rosa va skitsöt :) trevlig helg. själv fick jag långledigt igår till 26:e. åker till Sveg i härjedalen till min familj senare idag och ska va där till 25:e :) kram

Svar: Men å så skönt för dig! GOD JUL! <3
Sarasdiary

Pauline

Den översta i från geggamoja har Nova fått i julklapp =) Den är så himla fin.

Hoppas ni får en mysig kväll med hemmagjord pizza och efterrätt. Kramar

Svar: Åååå den är ju så himla fin! Lyllos Nova. Jag är så sugen på att klicka hem den till Tilde också, men vem vet, den kanske ligger en under granen ? Så jag ska vänta tille fter jul och hoppas den finns kvar i hennes storlek :-)

Trevlig kväll <3 KRAM
Sarasdiary




Kom ihåg mig?