Soffbord


Kl. 16:50 |
Vi har ett avlångt vardagsrumsbord med vassa vassa kanter, så gissa om jag är sugen på att byta till ett runt eller ovalt ? Dessutom är det svart och jag vill ju såklart ha ett vitt ;-) Detta bord här nedan har jag spanat på länge hos Ellos och nu ser jag att det är på deras REA, nedsatt med 40 % ! Det kanske är meningen att det ska komma hem till oss ?

Bild : Ellos!

Nu passar jag även på att önska er en trevlig fredag kväll! Jag har precis svängt ihop kvällens dessert som blev en vaniljpannacotta smaksatt med kanel. Tror ni det blir gott ? Jag tänkte att det skulle passa nu när det snart är julafton ;-) Nu ska jag sätta i gång med middagen!

KRAM!

 




Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Spännande smakkombibation :) du får rapportera sen om det va en vinnare eller inte :)
Och slå till på bordet, jätte fint :)

Svar: Det blev riktigt riktigt gott! :-)
Sarasdiary

Emelie

De där bordet skulle göra sig bra hemma hos er! Jätte fint! :-) Gillar ju halvlantligt som du vet! :-)

Svar: Superfint! :-) Men är alltid så velig... hihi
Sarasdiary

Victoria S

Det tror jag blir jättegott, brukar göra en med kanel, kardemumma och vitchoklad plus ett limetäcke ovanpå! Superjuligt och smarrigt!!

Svar: Mmmmmm det blev så gott!
Sarasdiary

elin-mamma till Signe

Vi hade ett rektangulärt bord. men var livrädd att S skulle slå sig i ett hörn.
Så vi har nu ett ovalt! blev mycket luftigare. så nöjd!

God Jul <3

Svar: Ja men vårat är ju också rektangulärt, varför skrev jag avlångt ? hahaha! ;-)

GOD JUL! KRAM!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?