Pirum parum!


Kl. 09:03 |

Såg på facebook att Pirum parum har nu öppnat upp mellandagsrean i sin webbshop! Jag hittade denna söta pandadress från mini rodini som jag har spanat in länge. Kanske ska slå till nu ? :-)

GODMORGON!

Tilde gav mig sovmorgon till kl 8.30 och jag känner mig redan mer som människa än vad jag gjorde i går :-) Nu blir det lite frukost här och sen ska vi prova lite kläder som kom hem hit i går. En liten pulk-promenad ska vi också göra nu på förmiddagen är det tänkt :-) Hoppas solen kikar fram!

Vi hörs lite finare fina ni, förresten det är ju fredag! Har ni  några roliga planer ? :-)

 




Kommentarer
michaela- med syskon i magen

ååååh. jag har också spanat på den länge. eller ja, tröjvarianten är aktuell till sonen i så fall. älskar den verkligen men har inte tagit steget och klickat hem den ännu..

Svar: Ja den är ju så fin :-)
Sarasdiary

Mikaela

Tycker absolut att du ska slå till,hur fin som helst :) Finns så mycket fint till flickor,inte sagt att inte en pojke skulle kunna ha den :) Har dock inget barn i den storleken.

Ida

Ja, den är perfekt! Vi har den i mint till Stella och används till tusen!

Svar: Den färgen är ju så fin! :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?