Orolig natt och fin scarf !


Kl. 09:05 |
Godmorgon fina ni! Men vilken natt. Tilde vaknade strax efter tolv och verkligen vrål skrek, hon måste ha hemska drömmar. Kanske någon som tog av henne nappen eller att hon ramlade bakåt och slog huvudet ? Ja i alla fall så bädda vi ner oss i gästsängen och hon sov lika oroligt även då. Sparkades, vred och vände på sig konstant hela natten. MEN, vi fick sovmorgon fram till kl 8.30 så det tackar jag för. Någon som känner igen sig ? Nu frukost för stor och liten här och sen ska vi placera oss inne i vardagsrummet på golvet och se på Malou efter Tio. Olga Rönnberg ska vara med där i dag och det är en kvinna som blir större och större i mina ögon. Respekt!

Hur ljuvlig är inte denna scarf från Odd Molly ? Finns hos tintinstyle.se





Kommentarer
Malin ☆

Åh, just ja, Olga skulle ju vara med idag! Typiskt att jag måste plugga :P Du får berätta sedan om man ska kika på det på Play :)

Kram gumman, och du, scarfen är superfin <3

Svar: Det var mest prat om julen. Men jag tycker hon är så bra i allt hon säger, vare sig det gäller träning eller er! Vilken kvinna :-) Smått avis på dig som har träffat henne ;-) haha

Hoppas du får en bra pluggdag <3
Sarasdiary

Pauline

Jag sitter också bänkad framför TVn och ska titta på Olga. Det får bli en långfrukost idag =)
Kram

Svar: Mysigt! Långfrukost om dagarna kommer jag sakna sen när det är dags att börja jobba igen :-)
Sarasdiary

Sofia

Erik sov oroligt när han fick första tänderna. Något sånt som är på g kanske?

Svar: Det tror jag också! Hon har börjat dregla så mycket mer nu också, så det är säkert små tänder på G :-)
KRAM!
Sarasdiary

Spanienfrugan

Samma här. Lia sover oroligt nu, men så har ju första tanden börjat att titta fram.

Svar: Då är det säkert det med Tilde också :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?