Ny kategori!


Kl. 14:59 |

Foto: Klara Leo

PT online med Olga Rönnberg!

:-)

Jajjamensan! För någon månad sedan tog jag tag i saken och anmälde mig för att testa på PT online! Jag tror det kommer passa mig som handen i handsken och jag vill börja nu! Ni som följer mig på instagram @sarasdiaryblogg har sett lite diagram på kost ;-) Jag har inte bestämt hur mycket jag kommer dela med mig men det kommer ju bli svårt att inte blogga om det då detta kommer ta upp väldigt mycket av mina dagar.

Vad vill ni ?





Kommentarer
Pauline

Klart du ska dela med dig om du känner att du vill det.

Det kommer att gå skit bra och det kommer bli kul =) Jag ska också köra på ännu hårdare efter nyår. Heja oss =)

Svar: Vi får peppa varandra!! <3 <3
Sarasdiary

Malin ☆

Klart vi vill läsa gumman :D

Svar: PUSS!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Jag läser gärna mer om träning.. Så skönt när man kan få det lite ur ett vardagsperspektiv och inte bara från supervältränade tjejer som lever ett helt annat liv än en själv :)

Svar: Vad roligt att du tycker det Helena :-)
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Vore trevligt med peppande läsning, behöver all motivation nu efter en höst med stukad fot och latmask....kram till dig och lycka till!

Svar: Hur är det med den stukade foten nu ?
Det är ju så jobbigt att komma igång igen efter en skada. Men jag tror latmasken i dig kommer försvinna, det går ju mot ljusare tider också så då blir det kanske lite lättare ? :-) Jag menar, du som är då duktig!!
Sarasdiary

Vad kul att det blev PT-online med Olga :) Lycka till och självklart vill iaf jag läsa om det :)

Svar: Ja jätteroligt! Jag är så himla taggad och väntar mig grymma resultat ;-) haha
Sarasdiary

Jenny

ÅÅÅ låter som något riktigt intressant! Kanske man hakar på trenden om det är intressant läsning;)

Svar: Vad roligt :-)
Sarasdiary

Suzanne Selander

Jag läser hemskt gärna.
PT online m Olga är nåt jag själv funderat på, dock har jag aldrig tagit tag i saken.
Som sagt, läser hemskt gärna av allt du vill dela med dig gällande detta, skulle vara väldigt intressant.

Hälsningar Suzanne

Svar: Jag funderade också väldigt länge till jag en dag bokade. Tyckte det handlade om mycket pengar men det är det ju inte om man jämför med vad en pt på gym kostar. Jag ser detta som en investering i mig själv och en rejäl utmaning :-)

Givetvis kommer jag inte kunna dela med mig av allt eftersom jag betalar för tjänsten och det skulle inte vara schyst mot Olga. Men jag ska försöka hitta något bra sätt att göra det på :-)

Anmäl dig du också, jag tror vi inte kommer ångra oss :-)
Sarasdiary

Ika

Har också PT online med Olga :) väntar på att få mitt tränings schema och komma igång ordentligt.

Full Fart Fram

Åh va roligt! Bra investering i dig själv.
Så träningstokig som jag är, kommer jag självklart att följa dig!!
Lycka till!!

Svar: Vad roligt! Ja jag ser det verkligen som en investering i mig själv :-D
Tack så mycket :-)
Sarasdiary

Ida

Vad spännande! Ska bli roligt att läsa om det, som du säger kanske inte regelrätta passbeskrivningar och måltidsscheman, men mer om hur du upplever det hela. Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket ida. Du har förstått helt rätt :-)

Hoppas du hade en fin nyårsafton :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?