Julkalender


Kl. 20:42 |
Har ni koll på julkalendern hos Babyshop ? Idag fram till kl 24.00 har de 25 % rabatt på allt från Lundmyr of sweden! Denna mössa är ju så himla fin :-) Godkväll förresten! Hur har eran dag varit ? Efter att vi hade varit på kyrkis åkte jag och Tilde ut till birsta för att fixa lite. Det gäller att passa på då jag har bilen vilket inte är varje dag! Med mig hem fick b.la två paket hårfärg följa med. Ska bli spännande att se resultatet i morgon i dagsljus :-) Det var ju verkligen på tiden att mitt hår fick i sig lite färg, har nog aldrig sett så gräslig ut i håret som jag gjort den senaste tiden... nu behöver det förhoppningsvis bara klippas! Nu väntar vi på att Veckans brott ska börja. Kvällens program är om Klissmordet från Sundsvall...




Kommentarer

söta mössor :) och vilken fin header du har!

Hanna Z

Ja det var ju hos dig jag såg den först, så hängde den där igår och jag var ju bara tvuuuungen att köpa hem, hihi. Så himla fin, redan tvättad och klar:) Måste bara fixa nån liten låda att lägga bebis kläder i, men tänker att jag har gott om tid till sånt:)

Jättefina mössor! Såklart, det är ju stjärnor på, hihi




Kom ihåg mig?