CUSTOMMADE!


Kl. 12:00 |
Tycker ni liksom mig att det är roligare att spana in alla nyheter som kommer in än rean ? Hur roligt är det egentligen att fylla garderoben med förra säsongens måsten ? Att fynda baskläder kan jag göra, eller andra kläder som alltid fungerar t.ex Odd Molly Lovely Knit :-) I går kväll spanade jag in lite nyheter hos en av mina favoriter, Creative Lounge och blev förtjust i dessa T-shirts.

"Modemärket Custommade har formgett tre olika t-shirts, med trycken Live, Love och Hope. Intäkterna för dessa går till Rädda Barnens arbete för att hjälpa de barn som tidigt tvingas börja jobba för att överleva, istället för att gå i skolan. Finns i tre olika färger".

Alla tre är välkommen hem till min garderob men skulle jag behöva välja en så blir det den längst ner, LOVE!





Kommentarer
Nikita

Ja håller med ! Blev så glad när vår katalogen från hm kom äntligen lite nytt :-)
De mesta i butikerna nu har man ju sett hela hösten !!

Svar: Jag har inte kollat posten på flera dagar så hoppas katalogen ligger där :-)
Sarasdiary

Sandra

Håller med :)

Jouline♡

Dom är riktigt snygga dessa toppar :) Creative Lounge har otroligt mycket fint!

Svar: Ja håller verkligen med!! :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?