Boozt!


Kl. 21:14 |
Godkväll bloggisar! Hur har eran dag varit ? Just nu ligger jag i sängen och kikar igenom BOOZT!  Åååå vilka fina kläder och till mycket bra priser. Det blev tre klick för mig. Visar er när de kommer. Det bästa av allt är att de hinner komma före jul och fri frakt! Det blev inte denna snygga tröja från VILA med stjärna, men den grå skulle passa fint till mina please jeans!   Nej, nu ska jag släcka ner här och göra en tidig kväll. Är så fruktansvärt trött så kommer säkert somna bums!





Kommentarer
Malin ☆

Åh, såg en klänning där i helgen som jag var såå sugen på att beställa. Kanske måste se om den finns kvar och slå till :D

Hoppas du får sova gott i natt vännen <3

Svar: Vilken var det? Jag klickade hem en klänning/tunika som jag hoppas kommer passa :-)

Hoppas nu har fått sova inatt <3<3
Sarasdiary

Sandra

Den gråa tänker jag klicka hem på fredag, tack för tipset :) det har varit en trött dag på jobbet, så det blir en tidig kväll ikväll. vill bara att det ska bli torsdag, då får jag långledigt tills onsdag, ska bli sjukt skönt :) hoppas du får mycket med sömn också, gonatt :) kram

Svar: Så himla fin! Och säkert jättefin till ett par jeans :-) avis!!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Sluta tipsa om shopping.. det blir ju hål i plånboken och brännmärken på visakortet :p Haha :)
Sov gott :)

Svar: Hihi Ja det är ju inte min mening Helena :-) Du får bara kika ;-) hihi

Kramis
Sarasdiary

Nikita

härligt med lite nya kläder åt dig själv =)
den där tröjan me stjärna är snygg.. tror jag sett den hos mandeldesign.

Svar: Ja den finns säkert där, den är från Vila :-)
Sarasdiary

Jesper på Rabattkod365.se

Yes. Mycket fint finns det där.. Och handlar du över 400 kr så kan du använda vår rabattkod http://rabattkod365.se/boozt/ så får du 5% rabatt.




Kom ihåg mig?