Är du klar ?


Kl. 10:10 |
Har ni hittat outfit till glögg-kvällen, julafton och nyårsafton ? Jag är inte färdig med en enda och känner lite små panik. Till veckan måste jag verkligen bege mig ut på jakt och hitta något fint. Egentligen vore det lättast att klicka hem från nätet men jag känner att jag vill prova så jag vet direkt om det är något som jag kan ha. Hade jag varit ute i god tid hade jag klickat hem istället, det är ju så enkelt och smidigt :-)  

Denna klänning som finns hos smartgirl är riktigt fin och passar till vilken tillställning som helst. Älskar spetsdetaljerna :-) (men jag vet inte om jag skulle ha ett halsband över spetsen ?)

199:-

Nu ska jag börja göra mig ordning här, vi ska nämligen ut på lite skoj hela familjen. Vi ska iväg och stödja musikhjälpen (tack för tips Malin!!) och kanske blir det en sväng på stan efteråt ? Hoppas ni får en fin lördag vad ni än gör ♥





Kommentarer
Malins Blogg

Åh, hoppas det blir kul! Vi tänkte åka allihopa och låta Jolie sova i vagnen utanför men ändrade oss med detta väder, hihi! Mattias kommer nog ner dock :)

Jag har heller iiiiinget för varken jul eller nyår. Vi kanske kan jaga tillsammans i veckan? :)

Puss & kram!

Svar: Så synd med vädret :-( Det var riktigt mysigt och framförallt göra något tillsammans alla tre. Vilket var på tok för längesedan.

En shopping runda till veckan låter jättebra vännen <3 Det måste vi få till!! Kramis
Sarasdiary

Sandra

Jepp, klar med både julafton och nyårskläder :) ne det var inge snyggt alls med halsband över spetsen. ha en mysig lördag :) kram

Svar: Vad skönt att vara klar :-) Till veckan blir det en sväng på stan/birsta :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?