Äntligen hemma!


Kl. 13:00 |

Hej finisar!

Hur har ni det ? Antar att det är lika kallt hos er som det är här i sundsvall! Brrrrrrrr :-) Direkt efter frukost och påklädning i dag tog jag och Tilde bussen till mitt jobb för att fixa med lite saker som kan vara bra om jag ska jobba lite extra. Men det var verkligen inte bara att ta sig dit. Bussen var 30 minuter sen och den var överfull som vanligt. Det är säkrare att gå dit man ska än att ta bussen! På vägen hem var det samma lika, försenad 30 minuter, ännu mer överfull och en gammal dam höll på att klämmas ihjäl då hon skulle ut. Stackarn! Hur många människor får tas ombord på bussen egentligen ?

Invigde min skönaste och varmaste vinterjacka idag, fjällräven! Den kommer hålla mig varm och go för tredje vintern i år :-)

Men nu är vi hemma och Tilde sover ute på balkongen. Jag har fått i mig lunch och ska nu göra en STOR kopp kaffe och tina upp. Fy så jag är frusen! Eftermiddagen kommer vi spendera här hemma med tända ljus och kanske en film ? Ja, massa mys i alla fall! :-)





Kommentarer
KIKKI

Ja jag fattar inte det där med överfulla bussar, helt sjukt. Att dom inte lär sig att det bör vara 2 bussar på vissa tider så bussarna slipper bli överfulla :/ Det ska väll behöva hända någon ordentlig olycka för att dintur ska förstå konsekvenserna med överfulla bussar. Hoppas ni fick en mysig eftermiddag hemma =)




Kom ihåg mig?