Aj aj aj!


Kl. 21:30 |
Aj aj aj! Här ligger jag i sängen och vrider och vänder efter att ha klämt ett finger i morse! Det gör så förbaskat ont och det bara dunkar som kommer i intervaller. Denna natt kommer bli jobbig :-( Jag har läst lite och det står att man kan "borra" hål i nageln för att lätta på trycket med en nål. Men det är jag alldeles för feg för ;-) Men antar att det bara är det som hjälper ? Den mysiga lugna kvällen som jag skulle ha ( Tilde gjorde natten kl 1830 och J är iväg med jobbet) blev det inget med. Det har verkligen varit en pina att legat i soffan i kväll.. Godnatt!  




Kommentarer

fyyy så hemskt! stackars!:( jag förstår att du inte vågar göra hål, det skulle jag aldrig heller få för mig att göra haha ;) måtte det gå över snabbt!

Malin S

Uhh.. det gör ju så ont när det dunkar och pulserar så där! Usch!

Svar: Ångrar lite mitt inlägg nu när jag vet de som har det värre än ett finger! Skrev av bara farten. Hoppas hoppas din andra hälft kryar på sig <3
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Stackars!! :*
Hoppas det känns bättre imorgon!! Jag har också hört om borra hål-tricket men enbart om det är blodfyllt & blir värre. Håller tummar & tår att det går över snart.
Kram <3

Svar: Tack :-) Fy vad ont det gör. Var till VC i går för att borta, men det gjorde så ont att de fick sluta. Jag är så pjålig ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?